سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی، تبیین تأثیر اعتماد و در نظر داشتن تبلیغات اینترنتی

قسمتی از متن پایان نامه :

  • مقدمه

امروزه با گسترش روزافزون اینترنت در جهان، تعداد کاربران اینترنتی به صورت فزاینده­ای در حال رشد می­باشد. این امر پتانسیل بالایی را برای تجارت الکترونیک ایجاد کرده، لذا شرکت­ها مجبور به انجام فعالیت­های تجاری از طریق اینترنت شده­اند.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

تبلیغات همواره جزء حوزه­های مهم در بازاریابی و دنیای تجارت می­باشد. در بین روش­های مختلف بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی یکی از مواردی می باشد که بیشترین کاربرد و بهره گیری را داراست (کاتلر و همکاران[1]، 2012).

در حیطه تبلیغات اینترنتی، در نظر داشتن تبلیغات از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد. توجه، یکی از مهم­ترین مفاهیم درسیستم­های اطلاعاتی و تحقیقات بازاریابی می باشد. در سالهای اخیر، این متغیر بسیار مورد توجه قرار گرفته می باشد. اما متغیر اعتماد به تبلیغات اینترنتی، چندان مورد مطالعه محققان قرار نگرفته می باشد و بیشتر تحقیقات، در زمینه اعتماد به تجارت الکترونیک می باشد. این امر در حالی می باشد که مبحث اعتماد به تبلیغات، خود یک عامل تعیین­کننده برای ایجاد پاسخ رفتاری در مشتریان می­باشد. همچنین در حوزه پاسخ رفتاری، کلیک تبلیغات و خرید اینترنتی به عنوان دو متغیر پاسخ رفتاری، قابلیت این را دارند که به صورت مجزایی مورد مطالعه قرار گیرند.

پژوهش حاضر به دنبال مطالعه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین تأثیر اعتماد و در نظر داشتن تبلیغات اینترنتی می­باشد. لذا در این فصل به گونه اختصار و با در نظر داشتن موضوع پژوهش، آغاز به ضرورت و اهمیت انجام پژوهش و اظهار مسئله پرداخته می­گردد و سپس قلمرو، اهداف، سؤال و فرضیه­های پژوهش اظهار می­گردد. در ادامه به تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش نیز تصریح می­گردد.

 

[1]. Kotler, et al.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

  1. بین توجه تبلیغات و اعتماد تبلیغات چه ارتباط­ای هست؟
  2. بین اعتماد تبلیغات و کلیک تبلیغات چه ارتباط­ای هست؟
  3. بین توجه تبلیغات و کلیک تبلیغات چه ارتباط­ای هست؟
  4. بین کلیک تبلیغات و خرید اینترنتی چه ارتباط­ای هست؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی، تبیین تأثیر اعتماد و در نظر داشتن تبلیغات اینترنتی  با فرمت ورد

دسته بندی : پایان نامه